Jumat, 05 November 2010

Upin & Ipin di Media Prima Screening 2010

Suasana yang sungguh meriah dan pelbagai persembahan menarik mewarnai Media Prima Screening pada tahun ini. Seperti pada tahun-tahun yang lepas Media Prima menganjurkan sesi screening ini untuk memaparkan kepada penonton menu dan resepi utama rancangan mereka pada tahun hadapan. Pada tahun ini Media Prima menggunakan konsep "Mob" sebagai tema majlis dan ianya sangat mendapat sambutan ramai serta begitu unik. Manakala Upin & Ipin pula yang ditayangkan di TV9 menjadi barisan hadapan di dalam intisari rancangan TV9 pada tahun hadapan.
Upin & Ipin bergaya
dengan baju detektif yang baru


Penampilan Upin & Ipin serta rakan-rakannya kali ini sungguh istimewa kerana Upin & Ipin turut membuat persembahan khas di pentas utama dihadapan lebih dari seribu tetamu. Acara gilang gemilang yang diadakan di KL Convention Centre ini menyaksikan Upin & Ipin tampil dengan wajah baru. Berbaju seperti ala detektif, Upin & Ipin kali ini nampak sungguh segak dan comel.

Upin & Ipin bersama rakan-rakan memeriahkan
Media Prima Screening 2010

Antara krew Les' Copaque yang hadir

Di dalam acara ini, TV9 memaklumkan bahawa Upin & Ipin akan muncul dengan pelbagai program menarik pada tahun hadapan di antaranya ialah Karnival Upin & Ipin bersama TV9, rancangan Kelab Upin & Ipin dan yang pastinya episod terbaru siri animasi Upin & Ipin yang telah mendapat diantara program TV yang mendapat rating tertinggi di TV9. Pasti ramai peminat setia Upin & Ipin sudah tidak sabar ingin menyaksikan rancangan-rancangan tersebut pada tahun hadapan.

Upin dan Mail bergaya di kereta antik

Upin & Ipin bergambar bersama
pegawai tinggi di TV9
Wah, Mail segak dengan motor berkuasa besar
Upin & Ipin memeriahkan
Media Prima Screening 2010

Apa-apapun terima kasih kepada yang menyokong Upin & Ipin selama ini dan pastikan anda mengikuti perkembangan terkini mengenai rancangan terbaru di TV9 pada tahun hadapan.

0 komentar:

Posting Komentar

 

ranisyyandud terjebak dua hati © 2008. Design By: SkinCorner